Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 17.09.2025 09:32 Publikacja: 28.04.2020 22:10
Ze słownika polskich komentatorów zniknęło w pewnym momencie słowo „kopnąć”. Od tej pory piłkarze „uderzają” piłkę, „celują” nią albo „umieszczają” ją w bramce – zwraca uwagę Jan Maciejewski
Foto: PGE Narodowy/ Darek Golik
– Wszyscy marzymy o tym, aby piłka powróciła na nasze stadiony, by znów móc kibicować reprezentacji. Chcemy tych emocji i wierzymy, że jak najszybciej wrócą. Szczególnie, że mamy nowego gracza w zespole – spółkę T-Mobile Polska. Serdecznie witamy na pokładzie i liczymy, że niedługo zobaczymy się na stadionach – mówi szef PZPN Zbigniew Boniek.
Prezes T-Mobile Polska Andreas Maierhofer podkreśla, że firma chce pomóc PZPN w rozwoju futbolu w naszym kraju, szkoleniu młodzieży, trenerów i sędziów. Logo T-Mobile pojawi się na bandach reklamowych oraz na ściankach konferencyjnych, ekranach, autobusie reprezentacji, zaproszeniach, biletach i plakatach.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas