Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.07.2025 09:11 Publikacja: 28.04.2020 22:10
Ze słownika polskich komentatorów zniknęło w pewnym momencie słowo „kopnąć”. Od tej pory piłkarze „uderzają” piłkę, „celują” nią albo „umieszczają” ją w bramce – zwraca uwagę Jan Maciejewski
Foto: PGE Narodowy/ Darek Golik
– Wszyscy marzymy o tym, aby piłka powróciła na nasze stadiony, by znów móc kibicować reprezentacji. Chcemy tych emocji i wierzymy, że jak najszybciej wrócą. Szczególnie, że mamy nowego gracza w zespole – spółkę T-Mobile Polska. Serdecznie witamy na pokładzie i liczymy, że niedługo zobaczymy się na stadionach – mówi szef PZPN Zbigniew Boniek.
Prezes T-Mobile Polska Andreas Maierhofer podkreśla, że firma chce pomóc PZPN w rozwoju futbolu w naszym kraju, szkoleniu młodzieży, trenerów i sędziów. Logo T-Mobile pojawi się na bandach reklamowych oraz na ściankach konferencyjnych, ekranach, autobusie reprezentacji, zaproszeniach, biletach i plakatach.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas