Reklama

UPC ma 437 tys. klientów broadbandu

Publikacja: 06.11.2009 00:00

UPC Polska ma już 437,8 tys. klientów szerokopasmowego Internetu, 168,6 abonentów usług telefonicznych i ponad 200 tys. klientów telewizji cyfrowej – podała spółka. W trzecim kwartale segmentem, w której spółce najszybciej przybywało klientów, była telewizja cyfrowa. We wrześniu UPC wprowadziła na rynek najszybsze komercyjnie dostępne dla klientów indywidualnych łącza szerokopasmowe „Fiber Power” o przepływności do 120 Mb/s.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama