UPC ma 437 tys. klientów broadbandu

Publikacja: 06.11.2009 00:00

UPC Polska ma już 437,8 tys. klientów szerokopasmowego Internetu, 168,6 abonentów usług telefonicznych i ponad 200 tys. klientów telewizji cyfrowej – podała spółka. W trzecim kwartale segmentem, w której spółce najszybciej przybywało klientów, była telewizja cyfrowa. We wrześniu UPC wprowadziła na rynek najszybsze komercyjnie dostępne dla klientów indywidualnych łącza szerokopasmowe „Fiber Power” o przepływności do 120 Mb/s.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku