Aktualizacja: 09.05.2025 12:00 Publikacja: 06.11.2009 00:00
UPC Polska ma już 437,8 tys. klientów szerokopasmowego Internetu, 168,6 abonentów usług telefonicznych i ponad 200 tys. klientów telewizji cyfrowej – podała spółka. W trzecim kwartale segmentem, w której spółce najszybciej przybywało klientów, była telewizja cyfrowa. We wrześniu UPC wprowadziła na rynek najszybsze komercyjnie dostępne dla klientów indywidualnych łącza szerokopasmowe „Fiber Power” o przepływności do 120 Mb/s.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas