UPC ma 437 tys. klientów broadbandu

Publikacja: 06.11.2009 00:00

UPC Polska ma już 437,8 tys. klientów szerokopasmowego Internetu, 168,6 abonentów usług telefonicznych i ponad 200 tys. klientów telewizji cyfrowej – podała spółka. W trzecim kwartale segmentem, w której spółce najszybciej przybywało klientów, była telewizja cyfrowa. We wrześniu UPC wprowadziła na rynek najszybsze komercyjnie dostępne dla klientów indywidualnych łącza szerokopasmowe „Fiber Power” o przepływności do 120 Mb/s.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Telekomunikacja
Rusza nowa aukcja 5G. Państwo chce od operatorów astronomiczną kwotę
Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość