Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.09.2025 20:36 Publikacja: 04.01.2010 17:39
Jarosław Roszkowski, prezes zarządu Crowley Data Poland
Foto: Fotorzepa
[b]rpkom.pl: Jak minął ubiegły rok w pańskiej firmie?[/b]
[i]Jarosław Roszkowski, prezes zarządu Crowley Data Poland[/i]: Rok 2009 nie był rokiem łatwym. Musieliśmy się zadowolić jednocyfrowym wzrostem przychodów na poziomie 6 proc., choć staramy się utrzymać go rokrocznie na poziomie 10-20 procent. Wynik EBITDA urośnie około 10 proc. [18,1 mln zł – przyp.rpkom.pl], co też nie w pełni nas zadowala. W zeszłym roku firmy, nasi klienci, nastawiły się na cięcie kosztów, co odbiło się na przychodach firmy. Klienci są bardzo wrażliwi na ceny usług, co ułatwia rynkową walkę największym operatorom. Nasz segment rynku jest piekielnie konkurencyjny. Nie ma dzisiaj firmy, która nie korzystałaby z usług dostępu do Internetu. Dlatego Crowley silnie repozycjonuje się na rynku telekomunikacyjnym.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas