Aktualizacja: 09.05.2025 17:02 Publikacja: 04.01.2010 17:39
Jarosław Roszkowski, prezes zarządu Crowley Data Poland
Foto: Fotorzepa
[b]rpkom.pl: Jak minął ubiegły rok w pańskiej firmie?[/b]
[i]Jarosław Roszkowski, prezes zarządu Crowley Data Poland[/i]: Rok 2009 nie był rokiem łatwym. Musieliśmy się zadowolić jednocyfrowym wzrostem przychodów na poziomie 6 proc., choć staramy się utrzymać go rokrocznie na poziomie 10-20 procent. Wynik EBITDA urośnie około 10 proc. [18,1 mln zł – przyp.rpkom.pl], co też nie w pełni nas zadowala. W zeszłym roku firmy, nasi klienci, nastawiły się na cięcie kosztów, co odbiło się na przychodach firmy. Klienci są bardzo wrażliwi na ceny usług, co ułatwia rynkową walkę największym operatorom. Nasz segment rynku jest piekielnie konkurencyjny. Nie ma dzisiaj firmy, która nie korzystałaby z usług dostępu do Internetu. Dlatego Crowley silnie repozycjonuje się na rynku telekomunikacyjnym.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas