Wywiad Rpkom.pl: Część aplikacji oddamy w outsourcing

Publikacja: 24.10.2014 17:57

– To skomplikowany projekt i jego realizacja wydłużyła się. Najpierw będzie gotowy jednolity system dla klientów biznesowych. Jeszcze w tym roku. To strategiczny element integracji GTS. Przedsiębiorcy tego właśnie oczekują: jednej faktury, jednego opiekuna, szybkiej obsługi – mówi rpkom.pl w wywiadzie Miroslav Rakowski, ustępujący prezes T-Mobile Polska o systemie CRM wdrażanym w spółce.

Kiedy system obejmie także segment klientów indywidualnych?

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa