Reklama

Milion internautów bez telewizora

Pięć procent polskich użytkowników sieci nie ogląda tradycyjnej telewizji. Albo w ogóle nie mają telewizorów, albo używają ich do zupełnie innych celów (np. do grania w gry wideo – wynika z najnowszych badań domu mediowego MEC. Gros z nich odwiedza jednak największe internetowe serwisy VoD, w tym te należące do największych nadawców. Z tradycyjnymi telewidzami łączy ich też to, że oglądają ulubione filmy i seriale w sieci w tzw. prime-time.

Publikacja: 21.04.2015 07:20

Milion internautów bez telewizora

Foto: Bloomberg

Tak wynika z MEC VideoTrack, badania agencji mediowej MEC. Według ostatniego badania NetTrack w listopadzie ubiegłego roku w Polsce było 19,2 mln internautów. To oznacza, że bez telewizji obywa się niecały milion (960 tys.) osób.

Fakt nie posiadania telewizora nie oznacza jednak, że rezygnujące z niego osoby nie oglądają typowych materiałów telewizyjnych. – Prawie 60 proc. „beztelewidzów” przynajmniej kilka razy w tygodniu ogląda w internecie filmy, seriale i inne programy telewizyjne, a blisko połowa twierdzi, że poświęca na to więcej niż dwie godziny dziennie. Częstych użytkowników internetowego wideo jest wśród „beztelewidzów” więcej niż wśród przeciętnych internautów – zarówno jeśli chodzi o częstotliwość korzystania, jak i czas poświęcany na oglądanie wideo na żądanie – podaje MEC.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama