Operatorzy inwestują w „marki B”. Kto podnosi ceny?

Orange Polska podał liczbę kart SIM, które obsługuje pod marką Nju mobile wprowadzoną wiosną 2013 roku. Telekom zapewnia, że nie zamierza jej zamykać, choć ma już nową submarkę.

Publikacja: 08.01.2020 17:56

Operatorzy inwestują w „marki B”. Kto podnosi ceny?

Foto: cyfrowa.rp.pl

Według Mariusza Gacy, wiceprezesa Orange Polska,  użytkownicy ofert sprzedawanych pod marką Nju Mobile korzystają obecnie z około 1 mln kart SIM. Jak podał, 70 proc. z nich to karty abonamentowe (post-paid).

Rusza kampania

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Partnera
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście