Według Mariusza Gacy, wiceprezesa Orange Polska, użytkownicy ofert sprzedawanych pod marką Nju Mobile korzystają obecnie z około 1 mln kart SIM. Jak podał, 70 proc. z nich to karty abonamentowe (post-paid).
Rusza kampania
Wiceprezes Orange Polska brał udział w konferencji w związku z nową kampanią reklamową Nju ruszającą w piątek. Telekom będzie w niej komunikować, że Nju ma milion klientów i zachęcać do skorzystania z oferty marki, ale według Gacy nie ma to bezpośredniego związku z wynikami przenoszenia numerów, które notuje telekom.
CZYTAJ TAKŻE: Do kogo przenosimy numery komórek? Jest wielki wygrany i wielki przegrany
Wiceprezes zapewnił też, że Orange nie zamierza mocniej niż do tej pory eksponować tej marki w mediach. Liczy on jednak, że będzie przybywać jej użytkowników w dotychczasowym tempie.
Przypomnijmy, że według ostatnich danych Urzędu Komunikacji Elektronicznej jedynym dużym operatorem komórkowym o dodatnim bilansie przenosin numerów jest Polkomtel, operator sieci Plus. Grupa Cyfrowy Polsat, do której należy ta sieć, pozyskała na czysto w minionym roku około 116 tys. numerów komórkowych na czysto. Jak do tej pory, jako jedyna z dużych graczy nie podniosła cen usług telekomunikacyjnych.