Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.07.2025 09:10 Publikacja: 02.06.2010 06:34
Foto: ROL
Drogą do sukcesu wydaje się być implementacja przemyślanej strategii, pozwalającej wprowadzić innowacyjne modele biznesowe umożliwiające uzyskanie dodatkowych strumieni przychodów oraz praca nad siecią nowej generacji (model przedsiębiorstwa Brand – Idea – Consumer). W praktyce, oznacza to wyjście z pozycji operatora infrastruktury (tzw. dumb pipe) i współpracę z graczami internetowymi zwanymi Over-The-Top (OTT). Konieczna jest również intensywna praca nad jakością usług, nie tylko pod względem wskaźników jakościowych (ang. QoS – Quality of Service), ale także konfrontacja z trudno mierzalnym efektem wywieranym na użytkowniku końcowym (ang. QoE – Quality of Experience).
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas