TP modyfikuje systemy IT. CRM szwankuje

Publikacja: 18.06.2010 00:00

Niektórzy abonenci mogą mieć problemy ze zmianą warunków umów zawartych z Telekomunikacją Polską. Pierwszy taki przypadek odnotowaliśmy wczoraj w jednym z warszawskich punktów obsługi TP. Nie można było zrezygnować z usługi dostępu do internetu Neostrada.

Jak nas poinformował Wojciech Jabczyński, rzecznik TP, od 16 do 21 czerwca TP modernizuje część systemów informatycznych związanych z obsługą klienta. – Wprowadzamy zmiany w funkcjonalności CRM. Sporadycznie może to oznaczać czasowe niedogodności – powiedział Wojciech Jabczyński.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa