TP modyfikuje systemy IT. CRM szwankuje

Publikacja: 18.06.2010 00:00

Niektórzy abonenci mogą mieć problemy ze zmianą warunków umów zawartych z Telekomunikacją Polską. Pierwszy taki przypadek odnotowaliśmy wczoraj w jednym z warszawskich punktów obsługi TP. Nie można było zrezygnować z usługi dostępu do internetu Neostrada.

Jak nas poinformował Wojciech Jabczyński, rzecznik TP, od 16 do 21 czerwca TP modernizuje część systemów informatycznych związanych z obsługą klienta. – Wprowadzamy zmiany w funkcjonalności CRM. Sporadycznie może to oznaczać czasowe niedogodności – powiedział Wojciech Jabczyński.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem