Reklama

TP modyfikuje systemy IT. CRM szwankuje

Publikacja: 18.06.2010 00:00

Niektórzy abonenci mogą mieć problemy ze zmianą warunków umów zawartych z Telekomunikacją Polską. Pierwszy taki przypadek odnotowaliśmy wczoraj w jednym z warszawskich punktów obsługi TP. Nie można było zrezygnować z usługi dostępu do internetu Neostrada.

Jak nas poinformował Wojciech Jabczyński, rzecznik TP, od 16 do 21 czerwca TP modernizuje część systemów informatycznych związanych z obsługą klienta. – Wprowadzamy zmiany w funkcjonalności CRM. Sporadycznie może to oznaczać czasowe niedogodności – powiedział Wojciech Jabczyński.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama