Komórki no-brand zdobywają rynki rozwijające się

Publikacja: 09.12.2010 10:22

Najwięksi producenci telefonów komórkowych z Nokią na czele będą szybko tracić udział w rynkach rozwijających się na rzecz bezmarkowych telefonów i smartfonów z Chin – przewiduje renomowana firma badawcza Gartner. W trzecim kwartale sprzedaż słuchawek nie opatrzonych logo żadnego producenta wzrosła o 35 proc. w ujęciu rok do roku. W całym 2010 r. wzrost ma wynieść ponad 30 proc. Tymczasem w trzecim kwartale sprzedaż słuchawek [b]Nokii[/b], lidera światowego rynku, była o 28,2 proc. większa niż rok wcześniej (w 2009 r. ten współczynnik wyniósł 36,7 proc.).

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem