Aktualizacja: 12.05.2025 19:47 Publikacja: 18.02.2011 08:12
Na targach [b]Mobile World Congress 2011[/b] większe wrażenie niż słuchawki z ekranami trójwymiarowymi czy tabletami filmującymi w 3D zrobił widoczny wysiłek operatorów, którzy na wielu rynkach dociśnięci spadkiem przychodów faktycznie zaczęli myśleć „frontem do klienta”.
Po tym, jak od wielu miesięcy słyszeliśmy, że rynek płatności komórkowych NFC jest w powijakach z powodu braku słuchawek, nagle nastąpił wysyp urządzeń je obsługujących. Jeszcze przed rokiem smartfon z dostępem do sieci był dobrem luksusowym dostępnym w topowych abonamentach. Teraz okazało się że mogą powstać słuchawki kosztujące w hurcie mniej niż 100 dol. Za sprawą płaskiej oferty roamingowej od [b]Deutsche Telekom[/b] padać zaczęła nawet twierdza z napisem „transfer danych w roamingu”, ten ostatni bastion, z którego operatorzy grali na nosie unijnej komisarz [b]Neelie Kroes[/b], która mogła tylko zgrzytać zębami żałując że w 2007 r. zajęła się nie tylko cenami połączeń głosowych w Europie.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas