Aktualizacja: 11.05.2025 18:51 Publikacja: 31.03.2011 11:56
Randall Stephenson, prezes amerykańskiego AT&T oświadczył, że zaproponowana przez firmę, warta 39 mld dol. transakcja kupna konkurencyjnego T-Mobile USA, zwiększy pojemność sieci i poprawi jakość usług mobilnych na tak kluczowych rynkach jak np. aglomeracja nowojorska, San Francisco czy Dolina Krzemowa.
Cytowany przez „Financial Times” prezes AT&T stwierdził, że wprowadzenie do oferty operatora iPhone (AT&T był pierwszym operatorem w USA z wyłącznością na tę słuchawkę) było dla firmy jak „przebudzenie” jeśli chodzi o zrozumienie wagi problemu rosnącego w sieci ruchu danych. Konsumpcja danych w sieci AT&T w ciągu ostatnich czterech lat wzrosła o 8 tys. procent.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas