Reklama

Związek chce negocjować warunki w Orange Customer Service

Publikacja: 03.06.2011 15:08

Przewodniczący Związku Zawodowego Pracowników Telekomunikacji Polskiej oraz firm pracujących na rzecz TP  – Błękitna Linia – zwołał na poniedziałek konferencję przed siedzibą telekomu. Jej tematem  będzie spór zbiorowy zgłoszony w firmie Orange Customer Service.

29 kwietnia ZZP TPSA Błękitna Linia otrzymał pismo, w którym odrzucone zostały żądania związkowców dotyczące 10-proc. podwyżki i utworzenia Centralnego Funduszu Wypoczynku w firmie OCS. – Spór zbiorowy trwa od 22 kwietnia – poinformował Robert Materna, przewodniczący Błękitnej Linii.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama