Reklama
Rozwiń
Reklama

Związek chce negocjować warunki w Orange Customer Service

Publikacja: 03.06.2011 15:08

Przewodniczący Związku Zawodowego Pracowników Telekomunikacji Polskiej oraz firm pracujących na rzecz TP  – Błękitna Linia – zwołał na poniedziałek konferencję przed siedzibą telekomu. Jej tematem  będzie spór zbiorowy zgłoszony w firmie Orange Customer Service.

29 kwietnia ZZP TPSA Błękitna Linia otrzymał pismo, w którym odrzucone zostały żądania związkowców dotyczące 10-proc. podwyżki i utworzenia Centralnego Funduszu Wypoczynku w firmie OCS. – Spór zbiorowy trwa od 22 kwietnia – poinformował Robert Materna, przewodniczący Błękitnej Linii.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama