Związek chce negocjować warunki w Orange Customer Service

Publikacja: 03.06.2011 15:08

Przewodniczący Związku Zawodowego Pracowników Telekomunikacji Polskiej oraz firm pracujących na rzecz TP  – Błękitna Linia – zwołał na poniedziałek konferencję przed siedzibą telekomu. Jej tematem  będzie spór zbiorowy zgłoszony w firmie Orange Customer Service.

29 kwietnia ZZP TPSA Błękitna Linia otrzymał pismo, w którym odrzucone zostały żądania związkowców dotyczące 10-proc. podwyżki i utworzenia Centralnego Funduszu Wypoczynku w firmie OCS. – Spór zbiorowy trwa od 22 kwietnia – poinformował Robert Materna, przewodniczący Błękitnej Linii.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Walka o Klimat
„Rzeczpospolita” nagrodziła zasłużonych dla środowiska