Reklama

Związek chce negocjować warunki w Orange Customer Service

Publikacja: 03.06.2011 15:08

Przewodniczący Związku Zawodowego Pracowników Telekomunikacji Polskiej oraz firm pracujących na rzecz TP  – Błękitna Linia – zwołał na poniedziałek konferencję przed siedzibą telekomu. Jej tematem  będzie spór zbiorowy zgłoszony w firmie Orange Customer Service.

29 kwietnia ZZP TPSA Błękitna Linia otrzymał pismo, w którym odrzucone zostały żądania związkowców dotyczące 10-proc. podwyżki i utworzenia Centralnego Funduszu Wypoczynku w firmie OCS. – Spór zbiorowy trwa od 22 kwietnia – poinformował Robert Materna, przewodniczący Błękitnej Linii.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama