Reklama
Rozwiń
Reklama

PTC porozumiała się z KIGEiT! Nie będzie asymetrii rozliczeniowej

Publikacja: 29.06.2011 15:48

Polska Telefonia Cyfrowa zawarła dzisiaj około południa porozumienie z operatorami stacjonarnymi zrzeszonymi w Krajowej Izbie Gospodarczej Elektroniki i Telekomunikacji w sprawie zakończenia sporów o decyzje Urzędu Komunikacji Elektronicznej ustalające stawki MTR w sieci PTC.

Porozumienie otwiera UKE drogę do wydania dla PTC tzw. decyzji inwestycyjnej, na mocy której operator zobowiązuje się do inwestycji w „białych plamach” telekomunikacyjnych w zamian za wolniejsze tempo redukcji MTR. Takie decyzje otrzymały już wcześniej PTK Centertel i Polkomtel. PTC groziły niższe stawki (9,66 gr/min) MTR i asymetria rozliczeniowa(57 proc.) z największymi konkurentami. Rocznie mogło to kosztować PTC ok. 300 mln zł.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama