Przychody UPC Polska o 10 proc. w górę. Internet wolniej

Publikacja: 03.08.2011 10:01

W połowie roku UPC Polska, największa sieć kablowa w kraju obsługiwała łącznie 1,089 mln abonentów – wynika z raportu jej właściciela Liberty Global. To o 7 tys. mniej klientów niż na koniec I kwartału br. – Nieznaczna różnica wynika z naturalnej fluktuacji klientów na silnie konkurencyjnym rynku – tłumaczą przedstawiciele UPC Polska w komentarzu prasowym.

W ciągu minionego kwartału wzrosła natomiast (o około 10 tys.) całkowita liczba usług, czyli tzw. RGU, z których korzystają abonenci spółki. Powiększyła się do 1,799 mln. Nadal najwięcej abonentów korzysta z usług telewizji analogowej: 573,5 tys., choć grono abonentów wersji cyfrowej powiększyło się w II kw. o prawie 30 tys. do 474 tys..

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?