Reklama

Przychody UPC Polska o 10 proc. w górę. Internet wolniej

Publikacja: 03.08.2011 10:01

W połowie roku UPC Polska, największa sieć kablowa w kraju obsługiwała łącznie 1,089 mln abonentów – wynika z raportu jej właściciela Liberty Global. To o 7 tys. mniej klientów niż na koniec I kwartału br. – Nieznaczna różnica wynika z naturalnej fluktuacji klientów na silnie konkurencyjnym rynku – tłumaczą przedstawiciele UPC Polska w komentarzu prasowym.

W ciągu minionego kwartału wzrosła natomiast (o około 10 tys.) całkowita liczba usług, czyli tzw. RGU, z których korzystają abonenci spółki. Powiększyła się do 1,799 mln. Nadal najwięcej abonentów korzysta z usług telewizji analogowej: 573,5 tys., choć grono abonentów wersji cyfrowej powiększyło się w II kw. o prawie 30 tys. do 474 tys..

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama