Reklama

Przychody UPC Polska o 10 proc. w górę. Internet wolniej

Publikacja: 03.08.2011 10:01

W połowie roku UPC Polska, największa sieć kablowa w kraju obsługiwała łącznie 1,089 mln abonentów – wynika z raportu jej właściciela Liberty Global. To o 7 tys. mniej klientów niż na koniec I kwartału br. – Nieznaczna różnica wynika z naturalnej fluktuacji klientów na silnie konkurencyjnym rynku – tłumaczą przedstawiciele UPC Polska w komentarzu prasowym.

W ciągu minionego kwartału wzrosła natomiast (o około 10 tys.) całkowita liczba usług, czyli tzw. RGU, z których korzystają abonenci spółki. Powiększyła się do 1,799 mln. Nadal najwięcej abonentów korzysta z usług telewizji analogowej: 573,5 tys., choć grono abonentów wersji cyfrowej powiększyło się w II kw. o prawie 30 tys. do 474 tys..

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama