Przychody UPC Polska o 10 proc. w górę. Internet wolniej

Publikacja: 03.08.2011 10:01

W połowie roku UPC Polska, największa sieć kablowa w kraju obsługiwała łącznie 1,089 mln abonentów – wynika z raportu jej właściciela Liberty Global. To o 7 tys. mniej klientów niż na koniec I kwartału br. – Nieznaczna różnica wynika z naturalnej fluktuacji klientów na silnie konkurencyjnym rynku – tłumaczą przedstawiciele UPC Polska w komentarzu prasowym.

W ciągu minionego kwartału wzrosła natomiast (o około 10 tys.) całkowita liczba usług, czyli tzw. RGU, z których korzystają abonenci spółki. Powiększyła się do 1,799 mln. Nadal najwięcej abonentów korzysta z usług telewizji analogowej: 573,5 tys., choć grono abonentów wersji cyfrowej powiększyło się w II kw. o prawie 30 tys. do 474 tys..

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa