Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.07.2025 02:21 Publikacja: 03.10.2011 13:10
Firma Outbox, która świadczy m.in. usługi outsourcingowe dla Telekomunikacji Polskiej, podpisała umowę z GTS.
System CRM, z którego od grudnia br. będzie korzystał GTS, jest częścią pakietu autorskiego produktu firmy Outbox o nazwie Outbox Order Configurator. Podstawową funkcjonalnością rozwiązania jest weryfikacja i walidacja zamówień na usługi, które GTS będzie uruchamiał w sposób automatyczny. Operator liczy, że dzięki temu ograniczona zostanie liczba błędów w procesie uruchamiania usług, a co za tym idzie, czas ich dostarczenia klientom skróci się.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas