Netia ma pod górkę na rynku płatnej TV. Jutro start Netia Playera

Publikacja: 07.11.2011 09:14

We wtorek Netia przedstawi swoją telewizyjną ofertę serwowaną przez nowe urządzenie abonenckie (STB) zwane Netia Playerem. Będzie kolejnym operatorem telefonii stacjonarnej po Telekomunikacji Polskiej, Telefonii Dialog, czy Multimediach Polska, który wchodzi na rynek IPTV. Łączną tegoroczną wartość całego rynku płatnej telewizji firma doradcza Audytel szacuje na 6,7 mld zł.

Analitycy różnie podchodzą do strategii Netii. Najbardziej sceptyczni (wolą zachować anonimowość) przypominają mozół z jakim rynek płatnej telewizji zdobywa TP. W ciągu 4 lat zdobyła 540 tys. abonentów, przy czym z płatnych pakietów korzysta 137 tys. Tylko około jednej czwartej korzysta z sieci stacjonarnej, bo pozostali korzystają z satelitarnej platformy DTH (o której Netia na razie nie myśli).

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej