Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 01.09.2025 21:38 Publikacja: 27.02.2012 09:00
HTC chciałby zwiększyć udział w sprzedaży smartfonów w Polsce w 2012 r. do 17-20 proc. – powiedział dziennikarzom Paweł Mucha-Orliński, dyrektor wykonawczy HTC na Europę Środkowowschodnią po konferencji tajwańskiego koncernu w Barcelonie.
– W ubiegłym roku nasz udział w sprzedaży smartfonów w Polsce szacujemy na 13-14 proc. W tym chcielibyśmy go zwiększyć do 17-18 proc., a jeśli się uda do 20 proc. – powiedział Paweł Mucha-Orliński. Według niego, to oznacza, że HTC mógłby sprzedać około 1 mln urządzeń, spośród ponad 5 mln smartfonów, które zdaniem firmy analitycznej Canalys, w 2012 r. kupią użytkownicy operatorów komórkowych i klienci sieci handlowych w Polsce. To znaczy też, że smartfony mogą stanowić połowę wszystkich aparatów komórkowych, które sprzedadzą się w bieżącym roku w naszym kraju.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas