Aktualizacja: 09.05.2025 08:53 Publikacja: 27.02.2012 09:00
HTC chciałby zwiększyć udział w sprzedaży smartfonów w Polsce w 2012 r. do 17-20 proc. – powiedział dziennikarzom Paweł Mucha-Orliński, dyrektor wykonawczy HTC na Europę Środkowowschodnią po konferencji tajwańskiego koncernu w Barcelonie.
– W ubiegłym roku nasz udział w sprzedaży smartfonów w Polsce szacujemy na 13-14 proc. W tym chcielibyśmy go zwiększyć do 17-18 proc., a jeśli się uda do 20 proc. – powiedział Paweł Mucha-Orliński. Według niego, to oznacza, że HTC mógłby sprzedać około 1 mln urządzeń, spośród ponad 5 mln smartfonów, które zdaniem firmy analitycznej Canalys, w 2012 r. kupią użytkownicy operatorów komórkowych i klienci sieci handlowych w Polsce. To znaczy też, że smartfony mogą stanowić połowę wszystkich aparatów komórkowych, które sprzedadzą się w bieżącym roku w naszym kraju.
99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!
Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas