PTC zmieniła zasady wynagradzania dilerów

Operator sieci T-Mobile od stycznia br. lepiej wynagradza zdobycie klienta, niż podpisanie aneksu przedłużającego umowę. Podniósł też wynagrodzenie bezpośrednich sprzedawców usług – wynika z danych przedstawionych przez Eurotel.

Publikacja: 17.05.2012 18:48

Główny powód obniżenia się zysku operacyjnego i netto naszej grupy w I kwartale to zmiana sposobu dystrybucji marży uzyskiwanej ze sprzedaży usług naszego głównego partnera – Polskiej Telefonii Cyfrowej (T-Mobile) – mówi  Tomasz Basiński, wiceprezes Eurotela, największego dilera usług komórkowej sieci.

W I kw. br. przychody grupy urosły o 5,6 proc. do 28,4 mln zł, zysk operacyjny spadł o blisko 11 proc. do 2,05 mln zł, a zysk netto przypadający akcjonariuszom spółki-matki o 17 proc. do 1,48 mln zł.

Pozostało 80% artykułu

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Telekomunikacja
Rusza nowa aukcja 5G. Państwo chce od operatorów astronomiczną kwotę
Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość