Konkursy SMS-owe i internetowe nie budzą zaufania Polaków

Publikacja: 17.05.2012 12:36

Polacy mają niewielkie zaufanie do konkursów przeprowadzanych przy wykorzystaniu nowych technologii, takich jak Internet czy SMS. Zaufanie do internetowych  konkursów ma niecałe 2 proc., a SMS-owych 4 proc. respondentów. Konkursom audiotele ufa tylko 1 proc. Polaków – wynika z badania przeprowadzonego przez On Board PR Ecco Network.

Okazaje się, że wiekszym zaufaniem  cieszą się zdrapki, którym ufa 8 proc. ankietowanych oraz konkursy z kuponami i konkursy na opakowaniach produktów. Im ufa po 5 proc. badanych.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem