Konkursy SMS-owe i internetowe nie budzą zaufania Polaków

Publikacja: 17.05.2012 12:36

Polacy mają niewielkie zaufanie do konkursów przeprowadzanych przy wykorzystaniu nowych technologii, takich jak Internet czy SMS. Zaufanie do internetowych  konkursów ma niecałe 2 proc., a SMS-owych 4 proc. respondentów. Konkursom audiotele ufa tylko 1 proc. Polaków – wynika z badania przeprowadzonego przez On Board PR Ecco Network.

Okazaje się, że wiekszym zaufaniem  cieszą się zdrapki, którym ufa 8 proc. ankietowanych oraz konkursy z kuponami i konkursy na opakowaniach produktów. Im ufa po 5 proc. badanych.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont