Konkursy SMS-owe i internetowe nie budzą zaufania Polaków

Publikacja: 17.05.2012 12:36

Polacy mają niewielkie zaufanie do konkursów przeprowadzanych przy wykorzystaniu nowych technologii, takich jak Internet czy SMS. Zaufanie do internetowych  konkursów ma niecałe 2 proc., a SMS-owych 4 proc. respondentów. Konkursom audiotele ufa tylko 1 proc. Polaków – wynika z badania przeprowadzonego przez On Board PR Ecco Network.

Okazaje się, że wiekszym zaufaniem  cieszą się zdrapki, którym ufa 8 proc. ankietowanych oraz konkursy z kuponami i konkursy na opakowaniach produktów. Im ufa po 5 proc. badanych.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama