Reklama

KOMENTARZ: Trudny romans misia z wielorybem

Microsoft wykonał w mijającym tygodniu dwa istotne ruchy na rynku urządzeń mobilnych. Bez jakiejkolwiek wzmianki o swoim strategicznym partnerze. Coś słabo to partnerstwo wygląda. Jeżeli się rozsypie, to jeden z partnerów zdaje się skazany na ostateczną klęskę. Fiński misio

Publikacja: 22.06.2012 10:19

Microsoft przedstawił tablet Surface, którym chce konkurować z iPadem (wydaje mi się, że ma niezłe szanse). Własne urządzenie. Pod własną markę. Bez jakiejkolwiek wzmianki o Nokii, swoim strategicznym, która pracuje nad własnym tabletem. Ktoś tu widzi partnerstwo?

Microsoft poinformował, że w drugiej połowie roku udostępni na rynku system Windows Phone 8. Bez możliwości aktualizacji z dzisiaj sprzedawanej wersji systemu. Na zdrowy rozum, każdy kto planował kupno Nokii Lumia, opartej na Windowsie, powinien odłożyć zakup na kilka miesięcy. Jak już pojawią się modele z najnowszym systemem operacyjnym. Pytanie retoryczne, jak ten ruch wpłynie na sprzedaż smartfonów Nokii, która strategicznie uzależniła się od platformy amerykańskiego… mmm… partnera? Ktoś tu widzi partnerstwo? Ja tu widzę ewidentne podłożenie nogi.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama