Jak podejść użytkowników smartfonów i tabletów?

Marketing mobilny w Polsce przeżywa podobny boom, jak w połowie lat dziewięćdziesiątych rynek WWW. Oprócz kreacji na zamówienie m-aplikacji, czy mobilnych serwisów informacyjnych, fimy próbują też zarabiać w sklepach z aplikacjami. Tutaj jednak nie wystarczy skupić się na rynku polskim, a należy działać globalnie. Rynek oferuje jeszcze wciąż wiele możliwości dla nowych pomiotów – przekonują Witold Kempa, prezes agencji interaktywnej Netizens (z lewej) i Paweł Woszkowski, szef Smartzilla, agencji specjalizującej się w mobilnym marketingu i aplikacjach

Publikacja: 30.07.2012 15:00

Jak podejść użytkowników smartfonów i tabletów?

Foto: ROL

rpkom.pl: – Jak technologie mobilne zmieniają rynek marketingu i reklamy?

Paweł Woszkowski: – Rynek marketingu i reklamy podąża za popularnością mediów. Jeżeli technologie mobilne zyskują popularność to można faktycznie powiedzieć, że w znaczący sposób ten rynek zmieniają. Przede wszystkim reklama w urządzeniach mobilnych jest bardzo różnorodna. Oprócz standardowych form displayowych na stronach i w aplikacjach, mamy dedykowane aplikacje mobilne lub product placement w aplikacjach już istniejących. Telefon jest obecnie najbardziej osobistym przedmiotem jaki posiadamy. Mamy go niemal zawsze przy sobie. Stwarza to zupełnie nowe możliwości. Reklama może mieć charakter kontekstowy, zależny np. od miejsca w którym się znajdujemy, naszych upodobań czy zachowań, pojawiać się dokładnie wtedy kiedy jej potrzebujemy i być dokładnie sprofilowana. Takie podejście to nie tylko zmiana, ale prawdziwa rewolucja.

Pozostało 89% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką