Reklama

Kanały tematyczne przyczyniły się do zmian w gustów widzów

Broker reklamowy Atmedia podsumował, ile czasu poświęcali polscy widzowie na oglądanie poszczególnych rodzajów programów dziesięć lat temu i dzisiaj. Wzrósł m.in. czas oglądania seriali i sitcomów oraz programów dla dzieci, straciły popularność talk-show i teleturnieje. To zarówno kwestia wypalenia się niektórych formatów telewizyjnych, jak i skutki rozwoju rynku stacji niszowych.

Publikacja: 28.08.2012 07:00

Kanały tematyczne przyczyniły się do zmian w gustów widzów

Foto: ROL

– Polski widz z roku na rok otrzymuje szerszą ofertę telewizyjną, a czterem  głównym ogólnotematycznym kanałom przybywa konkurentów w postaci stacji serialowych, dziecięcych, dokumentalnych, czy lifestyle’owych. Dzieli się też czas poświęcany na ich oglądanie, a beneficjentami zmian są oczywiście kanały sprofilowane – komentuje Joanna Nowakowska, rzeczniczka Atmediów.

Tematyczne walczą serialami i ofertą dla dzieci

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama