Multimedia zmieniają internetową strategię w obronie ARPU

Kablówka na dobre rezygnuje z promowania Internetu o prędkościach: 1,2 i 6 Mb/s. Rozważa wycofanie z oferty opcji najwolniejszych. Promując droższą ale szybszą usługę, chce podnieść sprzedaż dostępu do Internetu o kilkanaście procent.

Publikacja: 04.09.2012 14:48

332,5 mln zł przychodów, blisko 170 mln zł EBITDA oraz 29,6 mln zł zysku netto zanotowała w I połowie br. grupa sieci telewizji kablowej Multimedia Polska. Oznacza to wzrost wobec analogicznego  okresu  2011 r. odpowiednio o 10 proc., 8 proc. i spadek o 16 proc. Marża EBITDA jest nadal gigantyczna i wynosi 51,1 proc., nieznacznie mniej w porównaniu z analogicznym okresem 2011 r.

W samym II kw. br. przychody grupy wyniosły 169,5 mln zł (o 10 proc. więcej niż w ub. r.), blisko 88 mln zł skorygowanej EBITDA i niecałe 11 mln zł zysku netto (spadek o 27 proc. rok do roku).

Pozostało 86% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?