Multimedia zmieniają internetową strategię w obronie ARPU

Kablówka na dobre rezygnuje z promowania Internetu o prędkościach: 1,2 i 6 Mb/s. Rozważa wycofanie z oferty opcji najwolniejszych. Promując droższą ale szybszą usługę, chce podnieść sprzedaż dostępu do Internetu o kilkanaście procent.

Publikacja: 04.09.2012 14:48

332,5 mln zł przychodów, blisko 170 mln zł EBITDA oraz 29,6 mln zł zysku netto zanotowała w I połowie br. grupa sieci telewizji kablowej Multimedia Polska. Oznacza to wzrost wobec analogicznego  okresu  2011 r. odpowiednio o 10 proc., 8 proc. i spadek o 16 proc. Marża EBITDA jest nadal gigantyczna i wynosi 51,1 proc., nieznacznie mniej w porównaniu z analogicznym okresem 2011 r.

W samym II kw. br. przychody grupy wyniosły 169,5 mln zł (o 10 proc. więcej niż w ub. r.), blisko 88 mln zł skorygowanej EBITDA i niecałe 11 mln zł zysku netto (spadek o 27 proc. rok do roku).

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay