Aktualizacja: 13.05.2025 16:11 Publikacja: 04.10.2012 12:04
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi postępowania przeciwko firmom od września – poinformował dzisiaj.
W przypadku Telekomunikacji Novum wątpliwości budzi np. niewręczanie klientom, z którymi umowy są zawierane poza siedzibą firmy (np. w ich domach) formularza odstąpienia od umowy. – Wątpliwości prezes UOKiK wzbudza także zastrzeganie w umowach i pobieranie od konsumentów opłat wyrównawczych w sytuacji np. wycofania przez konsumenta zamówienia na usługę przed rozpoczęciem jej świadczenia – podaje urząd. Takie praktyki stosują obie wspomniane firmy.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas