Aktualizacja: 11.05.2025 12:16 Publikacja: 14.12.2012 10:02
– Pytanie, jaki sobie stawiamy odnośnie rynku telefonii komórkowej, nie brzmi „czy nań wchodzić”, ale raczej „w jaki sposób” i „kiedy”. Obsługujemy dzisiaj ponad 600 tys. klientów usług komórkowych. Z naszych doświadczeń wynika, że abonenci, którym już sprzedaje się usługi w sieci stacjonarnej chętnie dokupią usługi w sieci mobilnej – mówił Mike Fries, szef Liberty Global, właściciela m.in. UPC Polska, podczas spotkania z inwestorami zorganizowanego przez bank inwestycyjny UBS.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas