Reklama
Rozwiń

Orange Polska tnie marże i wydatki na reklamę

Publikacja: 14.01.2014 12:21

Operator sieci Orange w Polsce stawia na redukcję kosztów związanych z realizacją kampanii reklamowych. Serwis internetowy Press podał, że firmy, które współpracowały z telekomem  w ubiegłym roku dostały propozycje zmian w umowach.

Przedłużenie kooperacji możliwe będzie tylko po rezygnacji agencji reklamowych i firm marketingowych ze swojej marży.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości