Orange Polska tnie marże i wydatki na reklamę

Publikacja: 14.01.2014 12:21

Operator sieci Orange w Polsce stawia na redukcję kosztów związanych z realizacją kampanii reklamowych. Serwis internetowy Press podał, że firmy, które współpracowały z telekomem  w ubiegłym roku dostały propozycje zmian w umowach.

Przedłużenie kooperacji możliwe będzie tylko po rezygnacji agencji reklamowych i firm marketingowych ze swojej marży.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić