Orange Polska tnie marże i wydatki na reklamę

Publikacja: 14.01.2014 12:21

Operator sieci Orange w Polsce stawia na redukcję kosztów związanych z realizacją kampanii reklamowych. Serwis internetowy Press podał, że firmy, które współpracowały z telekomem  w ubiegłym roku dostały propozycje zmian w umowach.

Przedłużenie kooperacji możliwe będzie tylko po rezygnacji agencji reklamowych i firm marketingowych ze swojej marży.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń