Reorganizacja w Netii, by być lepiej przygotowanym na rynkowe konsolidacje

Publikacja: 24.01.2014 14:08

Netia poinformowała, że wydziela dwie dywizje (business units), dedykowane osobno segmentowi klientów indywidualnych i klientów biznesowych.

Zadaniem obu dywizji, odpowiedzialnych za realizację celów biznesowych w ramach własnego budżetu, będzie tworzenie nowych produktów i usług dla klientów biznesowych (rozwijających się małych, średnich i dużych firm) oraz rozwiązań dla klientów indywidualnych. Będą one również odpowiedzialne za  podnoszenie jakości obsługi swoich klientów.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem