Reklama
Rozwiń
Reklama

Meritum Bank z bankowością mobilną

Publikacja: 26.03.2014 16:13

Meritum Bank udostępnił usługę bankowości mobilnej. Oferuje ona serwis transakcyjny oraz umożliwia założenie konta osobistego lub firmowego wyłącznie za pośrednictwem aplikacji.

Aplikacja jest dostępna zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firm korzystających ze smartfonów z systemem operacyjnym Android (wersja 2.3 i wyższe) lub iOS (wersja 5 i wyższe).

– Przy budowie systemu przyjęliśmy założenie, że ma to być rozwiązanie kompletne. Nasza aplikacja może zastąpić serwis internetowy, bez względu na to, czy korzysta z niej klient indywidualny czy firma. Postawiliśmy na rozwiązanie, które znosi większość „fizycznych” ograniczeń, na jakie napotyka klient korzystając ze standardowych kanałów komunikacji z bankami – mówi Małgorzata Adamczyk, dyrektor bankowości internetowej w Meritum Banku.

Aplikacja umożliwia klientom pełny dostęp do ich finansów, w tym przełączanie się między profilem firmowym i osobistym, bez potrzeby odrębnego logowania.  Oprócz standardowych przelewów międzybankowych do dowolnych odbiorców i przelewów między rachunkami klienta, dostępne są również przelewy natychmiastowe, przelewy z karty kredytowej, przelewy do ZUS i podatkowe oraz kupno i sprzedaż walut – realizowane w ramach rachunków walutowych e-Kantor.

Aplikacja pozwala na pracę w trybie off-line, tzn. w momentach braku dostępności do Internetu. Klient otrzymuje wówczas stosowne powiadomienie o braku dostępu do sieci, jednak aplikacja funkcjonuje dalej. Stan środków na kontach oraz historia operacji zawierają dane od czasu ostatniej synchronizacji online, a klient może swobodnie przeglądać swoje finanse czy rozpocząć wypełnianie przelewu czekając na powrót połączenia z Internetem.

Reklama
Reklama

Aplikacja Meritum Banku posiada także funkcję „Zapłać mi”. Jeśli klient Meritum wyłoży pieniądze za swoich znajomych podczas np. wyjścia do kina lub restauracji, funkcja „Zapłać mi” pomoże mu się z nimi rozliczyć. Umożliwia ona podział rachunku na poszczególne osoby z grupy oraz wysyłkę wiadomości sms lub e-mail z informacją, jaką kwotę i na jaki rachunek należy zwrócić.

Bank będzie dalej rozwijał aplikację. Klienci będą mogli korzystać z niej za pomocą komend głosowych, a już z końcem kwietnia realizować przelewy za pośrednictwem Facebooka oraz przelewać środki bez znajomości rachunku odbiorcy na numer telefonu komórkowego lub adres e-mail.

Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama