Aktualizacja: 01.07.2025 03:33 Publikacja: 04.08.2014 07:26
Ruch T-Mobile Polska, który podwyżką starych abonamentów namawia klientów do przejścia na nowe taryfy „Jump!” nie jest pierwszą próbą komórkowych operatorów, aby zwiększyć rachunki abonentów. Robi to każdy telekom, tyle że zwykle nie tak kontrowersyjne lub przynajmniej dużo mniej zauważalnie – artykuł podsumowujący strategie operatorów komórkowych publikuje dziś ” Bloomberg Business Week Polska”.
Strategii prowadzących do podniesienia przychodów abonamentowych operatorów jest przynajmniej pięć.
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas