Reklama
Rozwiń
Reklama

PMR: płatna telewizja i Internet koegzystują

Publikacja: 25.05.2016 10:34

11 milionów abonentów i 6 mld zł przychodów odnotował w 2015 roku rynek płatnej telewizji w Polsce – szacuje firma analityczna PMR. Wartość rynku była o 0,6 proc. nieco niższa niż w 2014 r., a ostatni wzrost zanotował on w 2012 r.

Zdaniem autorów raportu o tej branży, segment ten okrzepł po okresie presji związanej z uruchomieniem cyfrowej telewizji naziemnej.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama