Eurobank też wszedł w bankowość mobilną

Publikacja: 20.08.2013 20:02

Eurobank zakończył projekt wdrożenia bankowości mobilnej na telefony i tablety z systemem iOS i Android i zaczyna oferować klientom aplikację eurobank mobile.

Dzięki eurobank mobile klient może zarządzać swoim kontem i wykonywać najważniejsze operacje o każdej porze dnia i w dowolnym miejscu, bez względu na kraj i warunki, w których aktualnie przebywa – wystarczy dostęp do Internetu. Klient może sprawdzić stan konta i rachunku oszczędnościowego, wykonać przelewy dowolne i zdefiniowane, a także wysłać swój numer konta w treści emaila bądź smsa – do osób znajdujących się na liście kontaktów w jego książce telefonicznej lub skrzynce mailowej.

W przypadku posiadania kredytów gotówkowych lub ratalnych przez klienta, aplikacja wyświetla aktualny harmonogram spłaty rat. Klient widzi również informacje o swoich kartach debetowych i kredytowych, może również założyć lokatę (z pomocą kalkulatora oprocentowania) lub rachunek oszczędnościowy. Aplikacja pozwala na szybki kontakt z bankiem, zastrzeżenie karty lub dowodu osobistego, doładowanie dowolnego numeru telefonu, znalezienie najbliższej placówki, bankomatu lub wpłatomatu eurobanku, a nawet wyświetlenie profilu banku w wybranym portalu społecznościowym.

Historia operacji na rachunkach przedstawiona jest za pomocą osi czasu.Dodatkowo na telefony z systemem Android przygotowany został wskaźnik salda w formie wigdeta. Umożliwia on dostęp do informacji o posiadanych środkach na wybranym rachunku bez konieczności logowania się do aplikacji. Może to być forma graficzna lub kwotowa.

Wymogiem pełnego korzystania z aplikacji jest posiadanie w eurobanku konta z dostępem przez Internet oraz tokenaGSM. Aplikację, w zależności od posiadanego urządzenia (system Android lub iOS), można pobrać ze sklepu Google Play lub AppStore. Następnie należy udać się do placówki eurobanku lub skontaktować się telefonicznie z bankiem, aby uzyskać kod aktywacyjny. Aplikacja jest zintegrowana z TokenemGSM, co oznacza, że służy on jednocześnie do logowania do serwisu eurobank online.

Aplikacja została przygotowana we współpracy z firmami Mobter i Wheel Systems.

Eurobank zakończył projekt wdrożenia bankowości mobilnej na telefony i tablety z systemem iOS i Android i zaczyna oferować klientom aplikację eurobank mobile.

Dzięki eurobank mobile klient może zarządzać swoim kontem i wykonywać najważniejsze operacje o każdej porze dnia i w dowolnym miejscu, bez względu na kraj i warunki, w których aktualnie przebywa – wystarczy dostęp do Internetu. Klient może sprawdzić stan konta i rachunku oszczędnościowego, wykonać przelewy dowolne i zdefiniowane, a także wysłać swój numer konta w treści emaila bądź smsa – do osób znajdujących się na liście kontaktów w jego książce telefonicznej lub skrzynce mailowej.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Aż 7,2% na koncie oszczędnościowym w Citi Handlowy
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Materiał Promocyjny
Najpopularniejszy model hiszpańskiej marki