Eurobank też wszedł w bankowość mobilną

Publikacja: 20.08.2013 20:02

Eurobank zakończył projekt wdrożenia bankowości mobilnej na telefony i tablety z systemem iOS i Android i zaczyna oferować klientom aplikację eurobank mobile.

Dzięki eurobank mobile klient może zarządzać swoim kontem i wykonywać najważniejsze operacje o każdej porze dnia i w dowolnym miejscu, bez względu na kraj i warunki, w których aktualnie przebywa – wystarczy dostęp do Internetu. Klient może sprawdzić stan konta i rachunku oszczędnościowego, wykonać przelewy dowolne i zdefiniowane, a także wysłać swój numer konta w treści emaila bądź smsa – do osób znajdujących się na liście kontaktów w jego książce telefonicznej lub skrzynce mailowej.

W przypadku posiadania kredytów gotówkowych lub ratalnych przez klienta, aplikacja wyświetla aktualny harmonogram spłaty rat. Klient widzi również informacje o swoich kartach debetowych i kredytowych, może również założyć lokatę (z pomocą kalkulatora oprocentowania) lub rachunek oszczędnościowy. Aplikacja pozwala na szybki kontakt z bankiem, zastrzeżenie karty lub dowodu osobistego, doładowanie dowolnego numeru telefonu, znalezienie najbliższej placówki, bankomatu lub wpłatomatu eurobanku, a nawet wyświetlenie profilu banku w wybranym portalu społecznościowym.

Historia operacji na rachunkach przedstawiona jest za pomocą osi czasu.Dodatkowo na telefony z systemem Android przygotowany został wskaźnik salda w formie wigdeta. Umożliwia on dostęp do informacji o posiadanych środkach na wybranym rachunku bez konieczności logowania się do aplikacji. Może to być forma graficzna lub kwotowa.

Wymogiem pełnego korzystania z aplikacji jest posiadanie w eurobanku konta z dostępem przez Internet oraz tokenaGSM. Aplikację, w zależności od posiadanego urządzenia (system Android lub iOS), można pobrać ze sklepu Google Play lub AppStore. Następnie należy udać się do placówki eurobanku lub skontaktować się telefonicznie z bankiem, aby uzyskać kod aktywacyjny. Aplikacja jest zintegrowana z TokenemGSM, co oznacza, że służy on jednocześnie do logowania do serwisu eurobank online.

Aplikacja została przygotowana we współpracy z firmami Mobter i Wheel Systems.

Eurobank zakończył projekt wdrożenia bankowości mobilnej na telefony i tablety z systemem iOS i Android i zaczyna oferować klientom aplikację eurobank mobile.

Dzięki eurobank mobile klient może zarządzać swoim kontem i wykonywać najważniejsze operacje o każdej porze dnia i w dowolnym miejscu, bez względu na kraj i warunki, w których aktualnie przebywa – wystarczy dostęp do Internetu. Klient może sprawdzić stan konta i rachunku oszczędnościowego, wykonać przelewy dowolne i zdefiniowane, a także wysłać swój numer konta w treści emaila bądź smsa – do osób znajdujących się na liście kontaktów w jego książce telefonicznej lub skrzynce mailowej.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Telekomunikacja
Polski internet mobilny właśnie mocno przyspieszył. Efekt nowego pasma 5G
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Telekomunikacja
Nowy lider wyścigu internetowych grup w Polsce. Przełomowy moment dla Polsatu