Reklama

Co czwarta reklama w polskiej sieci związana z telekomunikacją

Publikacja: 20.05.2013 15:58

Co czwarta reklama online emitowana w naszym kraju dotyczy usług telekomunikacyjnych – wynika z badania Gemiusa dotyczącego działań reklamowych prowadzonych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Największy procentowy udział reklam produktów lub usług telekomunikacyjnych odnotowano w Serbii. Ponad 46 proc. wszystkich realizowanych w tym kraju w analizowanym okresie kampanii online dotyczyło firm z tej branży. Następne w kolejności były: Słowacja i Węgry (po 28 proc.), Polska (25 proc.), Ukraina (13 proc.), Łotwa (8 proc.), Słowenia (7 proc.) oraz Czechy i Bułgaria (po 5 proc.). Najmniejszy odsetek emisji reklam firm z branży telekomunikacyjnej zanotowano z kolei w Rumunii, na Chorwacji oraz Litwie. Kampanie firm z tej branży stanowiły odpowiednio 4 proc., 3 proc. oraz 2 proc. wszystkich wyświetlanych w tym czasie w sieci reklam.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama