Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.09.2025 06:18 Publikacja: 04.02.2016 16:25
Zbiorcze dane IDC potwierdzają, że rynek tradycyjnych tabletów najwyraźniej już się mocno nasycił. W całym 2015 roku globalnie sprzedało się według tej firmy 206,8 mln tabletów, o 10,1 proc. mniej niż w 2014 rokiem. Sam czwarty kwartał wypadł jeszcze gorzej, bo kupionych zostało wtedy 65,9 mln tabletów, a to o 13,7 proc. miej niż przed rokiem w tym samym czasie.
W skali całego roku najmocniej tąpnęła sprzedaż urządzeń Asusa. Obniżyła się rok do roku o 39,9 proc. do 7,1 mln. Spory spadek zaliczył też Apple – sprzedaż iPadów obniżyła się o 22 proc. do 49,6 mln sztuk. O 16,1 proc. spadła sprzedaż tabletów Samsunga (do 33,4 mln), Lenovo utrzymało sprzedaż z 2014 roku (11,2 mln), a chińskie Huawei zwiększyło sprzedaż ponaddwukrotnie do 6,5 mln sztuk.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas