Otwarte dziś Poznań City Center (PCC) to również największy pod względem technologicznym hot spot w Polsce. Wdrożenie zrealizowała Netia, która pochwaliła się jego parametrami.
Rozwiązanie WIFI w PCC ma zapewnić nie tylko zapewni szybki dostęp do internetu, ale również stanowić pierwszą na tak dużą skalę zintegrowaną platformę komunikacji marketingowej.
Sieć WIFI (WLAN), którą Netia obejmuje zasięgiem całe centrum handlowe, które łącznie na trzech poziomach oferuje 60 tys. m kw. powierzchni handlowej. Według operatora, to jeden z największych pod względem technologicznym hot spot w Polsce, pokrywający homogenicznie (gwarantuje nieprzerwane połączenie nawet w trakcie poruszania się pomiędzy poszczególnymi Access Point’ami) zasięgiem tak dużą powierzchnię.
Telekom informuje, że stworzona na potrzeby PCC sieć to również element zintegrowanej, interaktywnej platformy marketingowej. Netia wdrożyła w tej sieci szereg rozwiązań, które pozwalają na integrację z dowolnymi narzędziami marketingowymi po stronie Centrum i komunikowanie się z szacowaną na blisko 16 mln osób liczbą odwiedzających rocznie.
Wcześniej Netia wdrożyła sieci WiFi (WLAN) również w Centrum Handlowym Arkadia (110 tys. m kw.), Galerii Mokotów (62,3 tys. m kw.). Telekom jest również dostawcą sieci dla Centrum Handlowego Wileńska w Warszawie (40 000 m2) oraz innych galerii handlowych w Polsce.