Aktualizacja: 09.05.2025 20:58 Publikacja: 16.09.2010 12:08
Tak można podsumować zalecenia dla branży telekomunikacyjnej, jakie przedstawił [b]prof. Josep Valor[/b] z barcelońskiej [b]IESE Business School[/b] podczas dzisiejszych Innovations Days zorganiowanych przez grupę [b]Telekomunikacji Polskiej[/b] oraz [b]Alcatel-Lucent Polska[/b].
Prof.Josep Valor wskazywał, że najwięcej profitów z szybko rozwijającej się globalnej telekomunikacji czerpią wydawcy internetowi, czy operatorzy wielkich platform społecznościowych, jak [b]Google, Facebook, YouTube i Yahoo![/b] Efektwyne modele biznesowe wypracował również Apple, wprowadzając na rynek iPhone’a powiązanego z ekosystemem produktów [b]Apple[/b] (Mac, iTunes, AppStore itp.) Zdaniem Josepa Valora, chociaż operatorzy telekomunikacyjni zapewniają medium trasmisyjne dla tego ekosystemu, to nie czerpią z niego żadnych bezpośrednich korzyści ekonomicznych. Więcej szans daje im, zdaniem prof. Valora, otwarta platforma systemu Android, jednak i na Google’a operatorzy powinni uważać: – To może być wilk w owczej skórze – mówił.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas