Reklama
Rozwiń
Reklama

UOKIK skierował koncentrację Vectry i Multimediów do drugiego etapu

Publikacja: 25.09.2018 13:58

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przekazał do drugiego etapu postępowanie z wniosku Vectry o zgodę na przejęcie Multimedia Polska. To oznacza, że telewizje kablowe (numer 2 i 3 pod względem liczby abonentów) mogą czekać jeszcze cztery miesiące na decyzję urzędu, nie licząc czasu na odpowiedzi na dodatkowe pytania.

Workowa decyzja UOKIK nie jest niespodzianką, jako że Vectra i Multimedia konkurują w wielu miastach. Urząd podaje, że w 39 miastach każda z firm oferuje usługi płatnej telewizji, a w 45 – szerokopasmowego dostępu do internetu. Z informacji przedstawionych przez przedsiębiorców wynika, że transakcja może doprowadzić do ograniczenia konkurencji w kilkunastu miastach.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama