Reklama

Netia nagrywarką w chmurze wraca na ekrany telewizorów

Publikacja: 13.04.2015 13:16

Trwający tydzień przyniesie wysyp nowych ofert operatorów telekomunikacyjnych.

Dziś Michał Zawadzki, dyrektor marketingu i rozwoju oraz Grzegorz Grzegorski, kierownik rozwoju produktu w Netii, zapowiedzieli debiut nowej usługi telekomu – nagrywarki (PVR) korzystającej z twardego dysku w chmurze, którą będzie promować pod nazwą GigaNagrywarka. Spoty reklamowe Netii po półtorarocznej nieobecności operatora w tym medium zobaczymy w telewizji.

Zawadzki ocenił, że 2014 r. przyniósł niewielki spadek liczby abonentów płatnej telewizji w Polsce. Przytoczył wyniki badań, wskazujących, że 60 procent osób korzystających z telewizora chciało by mieć możliwość nagrywania treści, a co piąty klient jest skłonny zapłacić za możliwość nagrywania więcej niż jednego kanału równocześnie.

GigaNagrywarka wymaga obecnie, aby użytkowników posiadał usługę stacjonarnego dostępu do internetu, ale z deklaracji przedstawicieli telekomu wynikało, że w niedalekiej przyszłości możliwe będą analogiczne rozwiązania w mobilnej wersji.

Nowy PVR operatora pozwala na:

Reklama
Reklama

* cofanie wybranego nagrywanego w tle programu o 2 godziny,

* możliwość nagrywania wielu programów jednocześnie, w zależności od pakietu telewizyjnego – nawet na 148 kanałach w tym samym czasie,

* dostęp do nagrań ze wszystkich dekoderów przypisanych do danego klienta (abonent usługi Multiroom może odtwarzać nagrania z z dowolnego STB).

* nagrywania cykliczne (np. konkretnego serialu)

Nagrane programy przechowywane są maksymalnie przez 180 dni od daty nagrania.

Wprowadzeniu nowego PVR-u w chmurze towarzyszy promocyjna kampania usługi płatnej telewizji – GigaOferty, gdzie (w wersji dla nowych abonentów) miesięczny abonament obniżony jest do 1 zł.

Reklama
Reklama

GigaNagrywarka kosztuje dodatkowo 15 zł (przez pierwszy miesiąc 0 złotych, usługę można dezaktywować).

Wsparcie techniczne zapewnia firma Arris.

Telekom wprowadził też pierwsze pakiety usług mobilnych, które oferuje korzystając z infrastruktury P4, operatora sieci Play. Wprowadza możliwość zakupu usługi mobilnego telefonu z abonamentem od 10 zł miesięcznie (z pakietem 100 minut) lub za 30 zł miesięcznie z opcją no-limit.

Kampania Netii ruszy 16 kwietnia. Zapewne nie bez powodu, bo tego samego dnia swoje  nowości zaprezentuje jeden z największych konkurentów konkurent Netii – Orange Polska.

Telekom nie zdradza na razie szczegółów, ale wiemy, że prezentacja będzie kompleksowa. Niewykluczone, że wiąże się z nową globalną strategią Orange, strategicznego akcjonariusza telekomu. Od pewnego czasu w kampaniach ATL operatora w Polsce widoczna jest zmiana. Kampania na billboardach i w telewizji zapowiada zmiany w jego podejściu do komunikacji z konsumentami, budując wizerunek telekomu jako dostawcy rozrywki.

Konferencję Orange poprzedza spotkanie organizowane przez T-Mobile Polska, na którym operator zaprezentuje nową odsłonę oferty pod marką Heyah. Będzie to także okazja, aby poznać plany telekomu dla głównych brandów z jego portfela.

Telekomunikacja
Internet z KPO mocno opóźniony? Gotowe tylko 25 proc. sieci
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama