Reklama

Reklama mobilna rośnie, ale jeszcze marginalna

Publikacja: 03.07.2013 06:56

Coraz więcej polskich firm decyduje się na emisję reklam na ekranach smartfonów i tabletów, ale Polska wciąż w ogonie krajów regionu – wynika z badania Gemiusa dotyczącego działań reklamowych prowadzonych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Firma sprawdziła udział reklamy mobilnej w rynku reklamy online w 2012 roku. Okazało się, że w czwartym kwartale na ekranach urządzeń przenośnych zostało wyświetlonych średnio 3 proc. emisji reklam internetowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Natomiast najwięcej reklam na smartfony i tablety, w stosunku do wszystkich kampanii reklamowych online, wyświetlono na Litwie (4,60 proc.), w Serbii (4,50 proc.) i na Węgrzech (3,80 proc.). W Polsce było to 1,60 proc.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama