Reklama
Rozwiń
Reklama

Włosi rezygnują z regulacji połączeń międzynarodowych

Włoski regulator rynku telekomunikacyjnego AGCOM przesłał do zatwierdzenia Komisji Europejskiej projekt deregulacji detalicznego rynku połączeń międzynarodowych.

Publikacja: 19.10.2009 00:00

Według AGCOM włoscy abonenci mają obecnie możliwośc wyboru różnych dostawców usług międzynarodowych, ponadto rośnie wolumen minut tych połączeń realizowanych przez różnego typu usługi VoIP i publiczną sieć Internet, co również przyczynia się do spadku cen. Zdaniem włoskiego regulatora na tym rynku prawidłowo funkcjonuje konkurencja, a więc zasadne jest zdjęcie z operatora zasiedziałego (Telecom Italia) obowiązków regulacyjnych. KE poparła propozycję włoskiego regulatora, wskazując przy tym, że detaliczny rynek połączeń międzynarodowych od 2007 r. jest na liście rynków, dla których Komisja rekomenduje krajom członkowskim znoszenie regulacji.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama