Systemy IT w zgodzie z oczekiwaniami UKE w 2011 r.

Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował podsumowanie z audytu systemów IT Telekomunikacji Polskiej, jakie przeprowadziła firma konsultingowa A.T.Kearney.

Publikacja: 19.10.2009 00:00

Z konkluzji audytu wynika, że TP podejmuje działania, aby spełnić oczekiwania regulatora rynku telekomunikacyjnego, choć jeszcze nie zaplanowała wszystkich niezbędnych działań. Według A.T.Kearney zmiany priorytetów w rozwoju infrastruktury IT przez TP pozwoliłoby jej spełnić oczekiwania audytora do końca pierwszego półrocza 2011 r.

UKE oczekuje między innymi, że grupa TP wdroży rozwiązania, dzięki którym obsługa klientów-operatorów w dziedzinie sprzedaży usług hurtowych, będzie „równoważna” obsłudze własnych klientów detalicznych TP. Piony sprzedaży i obsługi posprzedażnej TP muszą zostać ograniczone w dostępie do informacji o klientach konkurentów, korzystających z infrastruktury TP. Musi zostać ograniczony przepływ informacji o klientach między TP a PTK Centertel, która również korzysta z produktów hurtowych TP. Operator narodowy powinien wdrożyć szereg działań (m.in. dotyczący wskaźnika jakości usług, programów premiowych), które mają podnieść kulturę obsługi klientów-hurtowników.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem