Systemy IT w zgodzie z oczekiwaniami UKE w 2011 r.

Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował podsumowanie z audytu systemów IT Telekomunikacji Polskiej, jakie przeprowadziła firma konsultingowa A.T.Kearney.

Publikacja: 19.10.2009 00:00

Z konkluzji audytu wynika, że TP podejmuje działania, aby spełnić oczekiwania regulatora rynku telekomunikacyjnego, choć jeszcze nie zaplanowała wszystkich niezbędnych działań. Według A.T.Kearney zmiany priorytetów w rozwoju infrastruktury IT przez TP pozwoliłoby jej spełnić oczekiwania audytora do końca pierwszego półrocza 2011 r.

UKE oczekuje między innymi, że grupa TP wdroży rozwiązania, dzięki którym obsługa klientów-operatorów w dziedzinie sprzedaży usług hurtowych, będzie „równoważna” obsłudze własnych klientów detalicznych TP. Piony sprzedaży i obsługi posprzedażnej TP muszą zostać ograniczone w dostępie do informacji o klientach konkurentów, korzystających z infrastruktury TP. Musi zostać ograniczony przepływ informacji o klientach między TP a PTK Centertel, która również korzysta z produktów hurtowych TP. Operator narodowy powinien wdrożyć szereg działań (m.in. dotyczący wskaźnika jakości usług, programów premiowych), które mają podnieść kulturę obsługi klientów-hurtowników.

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Przed wyjazdem na upragniony wypoczynek
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić