Reklama

Systemy IT w zgodzie z oczekiwaniami UKE w 2011 r.

Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował podsumowanie z audytu systemów IT Telekomunikacji Polskiej, jakie przeprowadziła firma konsultingowa A.T.Kearney.

Publikacja: 19.10.2009 00:00

Z konkluzji audytu wynika, że TP podejmuje działania, aby spełnić oczekiwania regulatora rynku telekomunikacyjnego, choć jeszcze nie zaplanowała wszystkich niezbędnych działań. Według A.T.Kearney zmiany priorytetów w rozwoju infrastruktury IT przez TP pozwoliłoby jej spełnić oczekiwania audytora do końca pierwszego półrocza 2011 r.

UKE oczekuje między innymi, że grupa TP wdroży rozwiązania, dzięki którym obsługa klientów-operatorów w dziedzinie sprzedaży usług hurtowych, będzie „równoważna” obsłudze własnych klientów detalicznych TP. Piony sprzedaży i obsługi posprzedażnej TP muszą zostać ograniczone w dostępie do informacji o klientach konkurentów, korzystających z infrastruktury TP. Musi zostać ograniczony przepływ informacji o klientach między TP a PTK Centertel, która również korzysta z produktów hurtowych TP. Operator narodowy powinien wdrożyć szereg działań (m.in. dotyczący wskaźnika jakości usług, programów premiowych), które mają podnieść kulturę obsługi klientów-hurtowników.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama