Aktualizacja: 11.05.2025 11:37 Publikacja: 19.10.2009 00:00
Z konkluzji audytu wynika, że TP podejmuje działania, aby spełnić oczekiwania regulatora rynku telekomunikacyjnego, choć jeszcze nie zaplanowała wszystkich niezbędnych działań. Według A.T.Kearney zmiany priorytetów w rozwoju infrastruktury IT przez TP pozwoliłoby jej spełnić oczekiwania audytora do końca pierwszego półrocza 2011 r.
UKE oczekuje między innymi, że grupa TP wdroży rozwiązania, dzięki którym obsługa klientów-operatorów w dziedzinie sprzedaży usług hurtowych, będzie „równoważna” obsłudze własnych klientów detalicznych TP. Piony sprzedaży i obsługi posprzedażnej TP muszą zostać ograniczone w dostępie do informacji o klientach konkurentów, korzystających z infrastruktury TP. Musi zostać ograniczony przepływ informacji o klientach między TP a PTK Centertel, która również korzysta z produktów hurtowych TP. Operator narodowy powinien wdrożyć szereg działań (m.in. dotyczący wskaźnika jakości usług, programów premiowych), które mają podnieść kulturę obsługi klientów-hurtowników.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas