Reklama
Rozwiń
Reklama

Broadband TP: odbicie w drugiej połowie roku?

Kolejny kwartał z rzędu spadała liczba detalicznych abonentów usług dostępowych Telekomunikacji Polskiej. W drugim kwartale o 14 mln zł spadły również przychody z tych usług. Operator zapowiada, że niekorzystne trendy uda się odwrócić w drugiej połowie roku dzięki wprowadzeniu nowej oferty opartej o nowe zasady regulacyjnej. Mimo tego TP wciąż tnie i będzie cięła koszty.

Publikacja: 28.07.2010 08:38

Broadband TP: odbicie w drugiej połowie roku?

Foto: TP S.A.

3,987 mld zł wyniosły w minionym kwartale przychody Telekomunikacji Polskiej – [link=http://pl.tp-ir.pl/Download.aspx?ResourceId=17996]wynika z ogłoszonego dzisiaj raportu operatora[/link]. Przychody narodowego operatora obniżyły się w zasadzie we wszystkich najważniejszych segmentach rynku. Tradycyjnie najmocniej – blisko o 200 mln zł w ujęciu rocznym – w dziedzinie usług telefonii stacjonarnej. TP wieszczy jednak odwrócenie tego trendu. W II kwartale liczba łączy spadła „tylko” o 143 tys. (183 tys. w poprzednim kwartale), co zdaniem TP oznacza, że rynek tradycyjnych usług telefonicznych zaczyna się stabilizować. Warto zwrócić uwagę na 12 tys. abonentów stacjonarncyh usług telefonicznych realizowanych w sieci GSM/UMTS PTK Centertel. To względnie nowa usługa operatora.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama