Aktualizacja: 17.05.2025 08:19 Publikacja: 28.05.2012 13:24
W lipcu skończy się rebranding Telekomunikacji Polskiej na Orange. Dziś mijają dwa miesiące od decyzji zarządu w tej sprawie i projekt wchodzi w ostatnią fazę: fazę Euro 2012.
– Chcemy wejść na tę falę i razem z nią się wznosić – mówi Paweł Patkowski, dyrektor marki, mediów i komunikacji w grupie TP. Ujawnia, że grupa zdecydowała się wykupić czas antenowy przy transmisji meczów z udziałem polskiej drużyny, choć ceny, jakich oczekuje emitująca je TVP, są wysokie, nawet trzy razy wyższe niż w porównywalnych okresach. Jak jednak mówi Patkowski, sponsor rozgrywek (Orange nim jest) może skorzystać z wyłączności reklamowej, co oznacza, że przy meczach, przy których pojawi się reklama telekomu, nie będzie spotów konkurencji: Polkomtelu, P4 (Play) czy Polskiej Telefonii Cyfrowej (T-Mobile).
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas