Vladimir Malugin będzie nadzorował strategię HTC na polskim rynku

Publikacja: 09.02.2010 00:00

Tajwański producent telefonów komórkowych HTC powołał Vladimira Malugina na stanowisko dyrektora marketingu regionu EMEA. Zastąpił on na tym stanowisku Rui Antunesa. Do obowiązków Vladimira Malugina będzie należała kreacji marketingowej strategii tajwańskiego producenta w regionie, do którego należy również Polska. Lokalnie zajmuje się tym w HTC Polska.

Vladimir Malugin pełnił poprzednio funkcję szefa produktów i marketingu w Polaroid Consumer Electronics oraz szefa rozwoju rynku w Eastman Kodak.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa