Słaby start Netfliksa we Francji

Serwis działa na nowym europejskim rynku od tego tygodnia. Ale przy dobrze przygotowanej do jego startu konkurencji wypada blado – komentują media.

Publikacja: 18.09.2014 10:43

Dobitnie podkreśla to zwłaszcza fakt, że francuski Netflix… nie oferuje nawet swojego flagowego produktu, jakim jest serial political fiction „House of cards”. A to dlatego, że dawno sprzedał prawa do jego pokazywania na tym rynku Canal+. Uprzedzając oczekiwany od dawna ruch Netfliksa Canal+ uruchomił też na francuskim rynku swój własny internetowy serwis wideo CanalPlay, a tradycyjni operatorzy (jak kablówka Numericable) zapobiegawczo zaczęli oferować swoim klientom w ramach powykupywanych pakietów usług darmowy dostęp do biblioteki seriali (mocnej strony oferty Netliksa w USA). Choć serwis nie jest jak na francuską kieszeń drogi (najtańsza jego wersja kosztuje miesięcznie 7,99 euro, najdroższa, umożliwiająca równoległe streamingowanie kilku materiałów oraz oglądanie materiałów w rozdzielczości 4K: prawie 12 euro).

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem