P4, operator sieci Play (Grupa Play Communications), rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której główną rolę pełnić będzie własna sieć telekomu. Operator zdecydował się na odważny krok. W kampanii pojawi się 5G, której to technologii na razie nikt w Polsce nie ma w ofercie. Telekom będzie promować się pod hasłem „5G-Ready”.
CZYTAJ TAKŻE: Prezes Play: Weszliśmy w erę 5G
Sieć przyspieszy 3–4 razy
– Zrozumieliśmy, że musielibyśmy poczekać, aż 5G zaoferuje lepsze i szybsze doświadczenie konsumenckie. Postanowiliśmy więc uaktualnić naszą sieć, przygotować ją na 5G i otworzyć pierwsze lokalizacje 5G w Polsce w tym roku – mówi „Rzeczpospolitej” Jean-Marc Harion, prezes P4.
CZYTAJ TAKŻE: Polska może skończyć bez strategii dla sieci 5G
Jak podaje, telekom zaczyna oferować możliwości sieci, którą określa mianem 5G-Ready od 2 tys. lokalizacji, a do końca roku ma ich być 3,1 tys. – Odpowiada to 30 proc. naszej sieci i 20 proc. ludności polskiej – mówi Jean-Marc Harion.