Aktualizacja: 11.05.2025 20:11 Publikacja: 28.02.2019 21:14
Technologia 5G to nie tylko smartfony z megaszybkim dostępem do internetu. Nowa technologia znajdzie zastosowanie np. w bezpilotowych taksówkach powietrznych, jak ta prezentowana podczas MWC Barcelona
Foto: Bloomberg
P4, operator sieci Play (Grupa Play Communications), rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której główną rolę pełnić będzie własna sieć telekomu. Operator zdecydował się na odważny krok. W kampanii pojawi się 5G, której to technologii na razie nikt w Polsce nie ma w ofercie. Telekom będzie promować się pod hasłem „5G-Ready”.
CZYTAJ TAKŻE: Prezes Play: Weszliśmy w erę 5G
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas