20 proc. internautów w USA nie potrzebuje płatnej tv

Z najnowszego badania ABI Research wynika, że aż jedna piąta internautów w USA uważa wideo z sieci za zamiennik tradycyjnej płatnej tv. Na razie to jednak tylko deklaracje, bo internetowe serwisy wideo mają swoje słabości

Publikacja: 24.10.2012 08:45

20 proc. internautów w USA nie potrzebuje płatnej tv

Foto: Materiały Promocyjne

Do 2017 roku nasycenie płatną telewizją w USA będzie co roku malało o 0,5 proc. Według ABI Research ten proces będzie postępował nawet gdy zacznie się już odbudowywać światowa gospodarka, bo płatna telewizja doczeka się skuteczniejszej niż dzisiaj konkurencji – chociażby w postaci lepszych treściowo serwisów OTT (od ang. over-the-top, serwisy z wideo w sieci).

Według raportu, gdyby założyć, że rzeczywiście internauci, tak jak deklarują, przestawili się wideo w sieci, strata operatorów płatnej tv z tego powodu sięgnęłaby 16,8 mld dol.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem