Reklama

AngelFund uruchamia inteligentny teleserwis premium

Gdyńska firma AngelFund uruchomiła testowo serwis pogodowy premium pod numerem o podwyższonej opłacie typu 0-703 z wykorzystaniem technologii rozpoznawania głosu (atomatic speech recognition) amerykańskiej firmy Nuance Communications.

Publikacja: 17.02.2010 00:00

Rozwiązanie amerykańskiego dostawcy współpracuje w serwisie pogodowym z technologią automatycznego „rozumienia” wypowiedzi polskiej spółki SoftHUS, powiązanej z AngelFund. Deweloperzy systemu starają się zainteresować techologią inteligentnej, automatycznej komunikacji operatorów call-center.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama