AngelFund uruchamia inteligentny teleserwis premium

Gdyńska firma AngelFund uruchomiła testowo serwis pogodowy premium pod numerem o podwyższonej opłacie typu 0-703 z wykorzystaniem technologii rozpoznawania głosu (atomatic speech recognition) amerykańskiej firmy Nuance Communications.

Publikacja: 17.02.2010 00:00

Rozwiązanie amerykańskiego dostawcy współpracuje w serwisie pogodowym z technologią automatycznego „rozumienia” wypowiedzi polskiej spółki SoftHUS, powiązanej z AngelFund. Deweloperzy systemu starają się zainteresować techologią inteligentnej, automatycznej komunikacji operatorów call-center.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Współpraca na Bałtyku kluczem do bezpieczeństwa energetycznego
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń