AngelFund uruchamia inteligentny teleserwis premium

Gdyńska firma AngelFund uruchomiła testowo serwis pogodowy premium pod numerem o podwyższonej opłacie typu 0-703 z wykorzystaniem technologii rozpoznawania głosu (atomatic speech recognition) amerykańskiej firmy Nuance Communications.

Publikacja: 17.02.2010 00:00

Rozwiązanie amerykańskiego dostawcy współpracuje w serwisie pogodowym z technologią automatycznego „rozumienia” wypowiedzi polskiej spółki SoftHUS, powiązanej z AngelFund. Deweloperzy systemu starają się zainteresować techologią inteligentnej, automatycznej komunikacji operatorów call-center.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku