Internet i łącza Netii dla wrocławskiego contact center Qatar Airways

Publikacja: 31.05.2013 10:13

Netia będzie dostarczać łącza dostępu do internetu oraz międzynarodowe łącza telefoniczne do zlokalizowanego we Wrocławiu, europejskiego centrum obsługi klientów linii lotniczych Qatar Airways. Korzystając z tej ifnrastruktury  ulokowane w Polsce contact center obsługuje połączenia przychodzące na numery lokalne w dziewięciu krajach Unii Europejskiej.

Przedmiotem umowy pomiędzy Netią z Qatar Airways są usługi dostępu do internetu i telefoniczne międzynarodowej infolinii, polegającej na kierowaniu – za pośrednictwem międzynarodowego operatora – połączeń przychodzących z lokalnych numerów dostępowych (LNS – Local Number Service), uruchomionych w ośmiu krajach europejskich. Ruch z numerów lokalnych w tych krajach (i numerów lokalnych, obsługiwanych bezpośrednio przez Netię w Polsce) kierowany jest na łącza obsługiwane przez Netię.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?