Aktualizacja: 09.05.2025 08:47 Publikacja: 02.07.2013 14:22
Z opublikowanego właśnie zleconego przez portal Couponcabin.com, a przeprowadzonego przez firmę badawczą Harris Interactive badania wynika, że gros Amerykanów płaci najniższe stawki za płatną telewizję: od 1 do 100 dol. miesięcznie. W tym przedziale mieszczą się rachunki 69 proc. klientów płatnych telewizji. Ponad dwa razy więcej płaci tylko 5 proc. – Mimo sporych rachunków uiszczanych co miesiąc większość Amerykanów wciąż abonuje opłatną telewizję. 15 proc. abonentów kablówek deklaruje wręcz, że nigdy nie zrezygnowałoby z tej usługi – komentuje Jackie Warrick z Couponcabin.com. Za przywiązanie do płatnych operatorów odpowiadają głównie relacje sportowe.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas