Reklama
Rozwiń
Reklama

Orange liczy na wzrost przychodów już w tym roku

2020 rok miał być pierwszym rokiem wzrostu przychodów Orange Polska, a stanie się to o rok wcześniej – zapowiada zarząd w prezentacji podsumowującej wyniki za czwarty kwartał i cały 2018 rok. Do szczęścia inwestorom brakuje jeszcze tylko powrotu do wypłaty dywidendy.

Publikacja: 21.02.2019 08:41

Orange liczy na wzrost przychodów już w tym roku

Foto: Bloomberg

Przychody: stabilizacja w 2019 roku, a wzrost w roku 2020. Skorygowana o zdarzenia jednorazowe EBITDA (zysk operacyjny powiększony o amortyzację): stabilizacja w 2018 r., wzrosty zarówno w 2019, jak i 2020 r. Takie były brzegowe finansowe założenia przedstawione przez zarząd Orange Polska w 2017 roku przy okazji publikacji strategii nazwanej „Orange.one”.

Wyniki telekomunikacyjnej grupy za ostatni kwartał 2018 roku sprawiły, że realizacja tych założeń przyspieszyła: pierwszym rokiem wzrostu skorygowanej EBITDA Orange Polska był bowiem 2018 rok. Pierwszym rokiem wzrostu przychodów będzie zaś rok bieżący – zapowiada zarząd firmy w opublikowanej w środę wieczorem prezentacji.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - w duecie taniej i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama